piątek, 20 stycznia 2012

Brickshooter rozwiązywanie zagadki faraona

Przez jakiś czas miałem dziwną niechęć do zaczynania jakiejkolwiek innej gierki niż dosłownie 2-3 tytuły.
Przeszukując promocyjne aplikacje znalazłem jednak coś co zatrzymało mnie przy sobie.
Brickshooter Egypt z pozoru takie zwykłe przesuwanie klocków a miało coś w sobie. Coś co kazało mi wręcz poświęcić każdą wolną chwile na spędzenie przy niej chodź kilku minut by piąć się wyżej ku chwale wielkiego faraona.
Nie każda gra jak wiadomo jest grą ciekawą  i za razem taką przy której trzeba trochę pomyśleć. Brickshooter Egypt na pewno nie jest niezwykle ekscytująca, ale na pewno trzeba przy niej pomyśleć i to intensywnie.




Zasady funkcjonowania gry są dość proste.
Pokazuje nam się kwadracik na ekranie. Z jego każdej strony znajdują się 3 rzędy kolorowych klocków.
Po środku bądź w polu kwadratu znajduje się kilka takich samych klocków jak na jego bokach lecz maja one świecące hieroglify.
No wiec musimy używać tych klocków poza ściankami obszaru kwadratu i przeciągać je do środka by w ten sposób łącząc 3 klocki tego samego koloru pozbyć się ich z planszy.
Po wyeliminowaniu wszystkich klocków w środku wygrywamy i przechodzimy do następnej planszy.


Najważniejsze są punkty w które zdobywamy z planszy do planszy eliminując wszystkie klocki na naszej drodze.
Możemy zwiększyć ich ilość łącząc więcej niż 3 klocki lub rozbijając jedną grupkę po drugiej dając nam combo.
Gra niestety kończy się totalnym zwycięstwem gdy po przebyciu kilku piramid w końcu stajemy sie bóstwem. Możemy też  zapełnić całe pole gry klockami i wtedy zagrać jeszcze raz lecz punkty są już resetowane.

Sprzęt: iPad

Gatunek: Puzzle

Cena: 5,49$(Ja załapałem się na free)

Ocena: 7/10

Producent: PlayRix

Język: Angielski

Komentarz do oceny: Gra fajna, przyjemna,  można spędzić nad nią wiele godzin, ale niestety w końcu się kończy. Muzyczka trochę monotonna.  Ściągać najlepiej jak jest w promocji.

Ciekawostki: Bardzo pomocną opcją jest cofanie ruchów, powoduje to zmianę koloru klocka na bocznej ściance. Można w ten sposób ułatwić sobie dopasowywanie klocków. Osobiście doszedłem to tego dopiero pod koniec gry ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz